Har du en klage?


Hos Dansk Gas Distribution vil vi helst være kendt for at levere høj kvalitet, til aftalt tid og altid have kunden i centrum. Skulle du alligevel være utilfreds med en oplevelse hos os, hører vi meget gerne fra dig.

Der er to måder, du kan klage på:

Vi behandler alle klager - og bestræber os på at svare dig indenfor 10 hverdage.

​Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, har du mulighed for at klage til det relevante klagenævn:

​Ankenævnet på Energiområdet

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon 41 71 50 00
www.energianke.dk

Ankenævnet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber.

Ankenævnet for Tekniske installationer

Skanderborgvej 238
8260 Viby J
Telefon 87 41 77 90
www.el-vvs-anke.dk

Ankenævnet behandler klager fra private forbrugere over el og vvs arbejder.